Інтеграція звукових компонентів в програмний код гри – один з важливих етапів роботи над звуковою картини. На цій стадії звуки прив’язують до ігрових об’єктів, задають правила програвання та взаємодії звуків.

Наприклад, у відеогрі є дракон, який охороняє підступи до своєї скарбниці. Як гравець зрозуміє по звуку, що дракон його помітив? На якій відстані гравець має почути цей звук? Наскільки цей звук важливий для гравця? Як часто дракон буд гарчати? Чи зрозуміє гравець завдяки звуку, з якого боку летючий дракон наближається до нього? Яким буде звук, якщо дракон сховається за скелею? Чи буде гарчання дракона голосніше ніж звуки атаки гравця, та як ці звуки будуть сприйматися разом?


Команда Universe Music пропонує послуги з інтеграції аудіо в відеоігри, розроблені на ігрових рушіях Unity3D та Unreal Engine 4. Ми використовуємо як вбудовані інструменти рушіїв для роботи з аудіо, так і сучасні засоби інтеграції звуку – FMOD і Wwise:

  • створення звукових асетів;

  • настройка об’ємних параметрів звуку (згасання звуку зі зміною дистанції, врахування геометрії локації та перешкод на шляху звуку, і т. ін.);

  • системи управління динамічної музикою;

  • робота із загальним майстром звуку проекту;

  • тестування коректного програвання звукових компонентів в відеогрі.